Ga direct naar


Wat zijn 'the moments of thruth' voor de customer experience van uw klanten? - Knnismakingsworkshop Customer Journey in B2B

Wat zijn 'the moments of thruth' voor de customer experience van uw klanten? - Knnismakingsworkshop Customer Journey in B2B

woensdag 22 november 2017 19:30

Jouw (toekomstige) klant heeft voorafgaand aan het werkelijke koopproces doorgaans al heel wat ervaringen en contactmomenten met jouw organisatie. Maar ook in de koopfase zelf en in het aftersales traject zijn er vele momenten waarop jouw klant indrukken over jouw organisatie opdoet. 

Samen met de kwaliteit, prijs en prestaties van jouw producten en diensten bepalen al deze momenten de totale beleving die de klant ervaart: de 'customer experience'. En daarbij zitten ook 'moments of truth'. Momenten die alles bepalend zijn voor het verdere verloop van de onderlinge relatie. Direct of pas in de toekomst

Introductieworkshop
Tijdens deze introductieworkshop reiken we je de basisprincipes voor het samenstellen van de 'customer journey' aan die inzicht geeft in die moments of truth'. De basis waarop je de juiste 'customer experience' voor jouw klanten en potentiële afnemers verder kunt ontwikkelen. 

Kosten en inschrijven
Deze introductieworkshop wordt door STEM Industrial Marketing Centre verzorgd in samenwerking met DuboTechniek in Zaltbommel en de Customer Experience expert Chris Goes. Deze workshop vindt op woensdag 22 november plaats tijdens een ontbijtsessie van 8.00 tot ca. 11.00 uur.

Deelnemen is mogelijk door via de 'aanmeldbutton' het inschrijfformulier in te vullen en in te zenden. De waarde voor deelname aan deze workshop bedraagt € 75,-- (excl. BTW). Maar als je de code 170921MWgastST - of de code die je apart ontvangen hebt -  noteert op het inschrijfformulier, betaal je slechts € 45,-- (excl. BTW).

« Terug


Welk programma?

Wil je overleggen of een opleiding of workshop aansluit bij jouw ontwikkelbehoefte?

Laat het ons weten.
Bel: 070 369 17 02 of vraag ons contact op te nemen.