Ga direct naar


Wat zijn 'the moments of thruth' voor de customer experience van uw klanten? - Knnismakingsworkshop Customer Journey in B2B

Wat zijn 'the moments of thruth' voor de customer experience van uw klanten? - Knnismakingsworkshop Customer Journey in B2B

woensdag 22 november 2017 19:30

Jouw (toekomstige) klant heeft voorafgaand aan het werkelijke koopproces doorgaans al heel wat ervaringen en contactmomenten met jouw organisatie. Maar ook in de koopfase zelf en in het aftersales traject zijn er vele momenten waarop jouw klant indrukken over jouw organisatie opdoet. 

Samen met de kwaliteit, prijs en prestaties van jouw producten en diensten bepalen al deze momenten de totale beleving die de klant ervaart: de 'customer experience'. En daarbij zitten ook 'moments of truth'. Momenten die alles bepalend zijn voor het verdere verloop van de onderlinge relatie. Direct of pas in de toekomst

Introductieworkshop
Tijdens deze introductieworkshop reiken we je de basisprincipes voor het samenstellen van de 'customer journey' aan die inzicht geeft in die moments of truth'. De basis waarop je de juiste 'customer experience' voor jouw klanten en potentiële afnemers verder kunt ontwikkelen. 

Kosten en inschrijven
Deze introductieworkshop wordt door STEM Industrial Marketing Centre verzorgd in samenwerking met DuboTechniek in Zaltbommel en de Customer Experience expert Chris Goes. Deze workshop vindt op woensdag 22 november plaats tijdens een ontbijtsessie van 8.00 tot ca. 11.00 uur.

Deelnemen is mogelijk door via de 'aanmeldbutton' het inschrijfformulier in te vullen en in te zenden. De waarde voor deelname aan deze workshop bedraagt € 75,-- (excl. BTW). Maar als je de code 170921MWgastST - of de code die je apart ontvangen hebt -  noteert op het inschrijfformulier, betaal je slechts € 45,-- (excl. BTW).

« Terug


Volg ons op social media

                   

Aankomende activiteiten

Nieuws

Wat hebben uw medewerkers nodig om succesvol te blijven?

dinsdag 03 oktober 2017 09:30 Nieuwe technologieën, robotisering en digitalisering bieden grote kansen, maar stellen ook eisen aan ondernemingen én medewerkers. Wat komt er op medewerkers af door Smart Working? Wat betekent ... lees verder

Nederlandse industrie op stoom: sterkste productiestijging sinds april 2000

maandag 02 oktober 2017 20:49 De Nederlandse industrie blijft op volle toeren draaien. Volgens cijfers van de Nederlandse Vereniging van Inkoopmanagers (Nevi) ging de productie in september in het sterkste tempo omhoog sinds ... lees verder

Manager 'sta-in-de-weg' voor servitization

maandag 04 september 2017 17:28 Servitization verandert de manier waarop bedrijven (meer) geld verdienen fundamenteel. Maar… veel managers hebben een hekel aan de onzekerheid die dit met zich meebrengt. Een recent rapport van PA... lees verder

Overige nieuwsitems

Bekijk de meest gelezen nieuwsitems over industrie, economie en STEM zelf. Lees verder...