Ga direct naar


Kenniscentrum Industriële Marketing, Sales & Innovatie

Klanten kiezen of gekozen worden?

Kiezen-DetailstukDoor heer Fleischeuer dinsdag 21 maart 2017 15:06 Vroeger op school was het best leuk om door klasgenoten gekozen te worden. Gekozen worden betekende dat je populair en geliefd was. Je maakte je meestal niet zo druk om het feit dat je soms ook wel eens door de ‘verkeerde’ klasgenoot gekozen kon worden. lees verder

STEM Academy   STEM Association  STEM Agenda

 

   
MarketingExcellenceScan   Peil de Stemming  Coaching
     

Industriële marketing: een vak apart

Markten zijn volop in beweging. De concurrentie is groot. Technologische ontwikkelingen volgen elkaar in hoog tempo op. Een voorsprong blijkt slechts tijdelijk houdbaar. In deze dynamiek worden producten en diensten steeds sneller een commodity.

Je kunt onderscheidend blijven door unieke oplossingen voor de juiste klanten te ontwikkelen. Dit vergt diepgaand inzicht in klantwensen en problemen. En daarbij komt industriële marketing (B2B) om de hoek kijken. Maar marketing is voor bedrijven met een focus op technologie geen automatisme; het is een vak apart! Lees hier meer over onze visie op het vakgebied industriële business marketing.


Volg ons op social media

                   

Aankomende activiteiten

Nieuws

‘Overheden, burgers en bedrijven moeten zich voorbereiden op technologische innovatie’

zondag 12 maart 2017 19:16 Technologie verandert de samenleving. Nieuwe toepassingen kunnen van grote waarde zijn, maar ook bestaande waarden aantasten. Overheden, burgers en bedrijven moeten zich daarop voorbereiden. Want ... lees verder

Paul Polman wil met Unilever de wereld verbeteren

zondag 05 maart 2017 12:28 Toeval? Zaterdag 4 maart 2017 verscheen er een interview met Feike Sijbesma (CEO DSM) in FD waarin hij in adem genoemd wordt met Paul Polman. Beiden staan te boek als topbestuurders die begaan ... lees verder

DSM: van bulkchemieconcern naar een portefeuille van gezondheid, life sciences en innovatieve materialen gericht op duurzaamheid.

zaterdag 04 maart 2017 10:48 In een interview in het Financieel Dagblad van zaterdag 4 maart vertelt Feike Sijbesma (CEO DSM) over de transformatie van deze oorspronkelijke chemiereus. Die verandering is in het jaar 2000 al ... lees verder

Overige nieuwsitems

Bekijk de meest gelezen nieuwsitems over industrie, economie en STEM zelf. Lees verder...