Ga direct naar


Workhopserie Customer Experience

Workshopserie

In 6 middagen behandelen we de theorie rondom Customer Experience (CX) en leggen die ook vast voor de eigen organisatie. Dat doen we met behulp van Customer Journey Mapping (CJ). Daarbij meten we de prestaties bij deze touchpoints, bepalen de 'moments of thruth' en sporen knelpunten op. Zo kun je na deze workshopserie doeltreffend verbeteringen doorvoeren binnen de eigen organisatie en hiemee rendement verhogen.

Wat bereik je?-

  • Inzicht in de Customer Experience en Customer Journey van uw klanten.
  • Inzicht in verbeterpunten
  • Een concreet plan van aanpak voor verbeteringen voor een optimale klantbeleving

Programma
Deze workshopserie bestaat uit zes bijeenkomsten van elk een dagdeel (13,30 tot 17.30 uur). De zevende dag is optioneel. 
Dag 1: Wat is Customer Experience en wat kunnen je ermee? Wat is Customer Journey en wat zijn touchpoints?
Dag 2: CJ van de eigen organisatie vaststellen en bepalen persona's.
Dag 3: Bepalen klantstrategie en gewenste CJ van jouw organisatie.
Dag 4: Verbeterpunten vaststellen.
Dag 5: Hoe voer je verbeteringen door.
Dag 6: Jouw Pan van Aanpak.

Dag 7: Presentatie aan en discussie met management en collega's bij de eigen onderneming (deze dag is optioneel).

Startdatum en locatie
De workshopserie Customer Experience in B2B start woensdag 4 oktober 2017 in Zaltbommel.
De overige data: 8 en 29 november - 20 december - 17 januari en 7 februari.

Het is mogelijk om één of meer bijeenkomsten op locatie bij één of of verschillende deelnemers te houden. Per bijeenkomst levert dit een nader overeen te komen korting op het tarief op. Bij aanmelding graag aangeven als je dit een interessante optie vindt.

Investering
De kosten van deelname bedragen € 1.750,-- (excl. btw) per deelnemer. Lesmateriaal en drankjes tijdens de sessies zjin inbegrepen. Bij meer deelnemers van dezelfde organisatie geldt een korting van 10%.

Dag 7 wordt afzonderlijk in rekening gebracht ad € 500,-- (excl. btw). Tijdens dit dagdeel worden de gemaakte plannen en verbetervoorstellen op en speciale en interactieve manier met de toehoorders (Masterclass® methode) gepresenteerd op de bedrijfslocatie van de betreffende deelnemer. Hierbij zijn het verantwoordelijke management en/of directie aanwezig en diverse bij klantcontacten betrokken collega's (totaal maximaal 12 deelnemers). De deelnemer presenteerd een Plan van Aanpak van een Custumer Experience strategie. Tevens wordt de uitvoering ervan doorgesproken.

Deelnemen?

Interesse in deelname? Dan kun je inschrijven via het inschrijfformulier voor deze workshop.

Lees eveneens vooraf de voorwaarden voor deelname en betaling. Een link naar deze voorwaarden tref je in de rechterkolom aan.

Heb je nog vragen of wil je weten of deze serie workshops aansluit bij jouw situatie? Neem dan per mail contact op. Bellen kan ook: 070 369 17 02.


Deelnemers doen verslag

MCB schotelt VIP een mooi staaltje contentmarketing voor

Op Valentijnsdag 2017 waren leden van de Vereniging IndustriePers (VIP) en introducees te gast bij MCB (Valkenswaard) die samen met STEM Industrial Marketing Centre een presentatie hield over hun ideeën omtrent contentmarketing in technische B2B. Janet Kooren deed verslag op de site van VIP van deze bijeenkomst waarbij de discussie tussen de leden van VIP en blogger pur sang Edwin Vlems lekker pittig was. Lees hier haar verhaal.

VIP wordt bij Lely bijgepraat over B2B-marketing

Op 26 januari jl. organiseerde STEM Industrial Marketing Centre voor de leden van Vereniging IndustriePers (VIP) een workshop over merkbeleving als onderdeel van B2B-marketing bij Lely Industries in Maassluis. Lees hier het verslag van Chistien Nuboer (voorzitter VIP) over deze bijeenkomst. 

Introductieworkshop Customer Experience dinsdag 23 mei

Tijdens de introductieworkshop op dinsdag 23 mei 2017 reiken we je de basisprincipes voor het samenstellen van de 'customer journey' aan, die inzicht geeft in deze momenten. De basis waarop je de juiste 'customer experience' voor jouw klanten en potentiële afnemers verder kunt ontwikkelen.