Ga direct naar


Referenties: branches

STEM Industrial Marketing Centre werkt met haar uitgebreide productfolio in de volgende sectoren:

 

1.   

Zakelijke dienstverlening

  • maken van accountplannen voor industriële autmatisering en installatiebedrijf;
  • training productmanagers en verkoop voor een ingenieursbureau;
  • training projectleiders van een onderszoeksinstituut.

2.

Kapitaal goederen

  • training productmanagers en verkoop;
  • ontwikkelen van specifieke werkopdrachten en rollenspellen.

3.

Halffabrikaten

  • trainen verkopers;
  • maken specifieke oefenopdrachten.

4.

Chemie

  • onderzoek naar marktvraag;
  • ontwikkelen businessplan;
  • opzetten benchmark laboratoria.

5.

Basismaterialen

  • trainen van researchmedewerkers;
  • internationale strategiebijeenkomsten.

 6.

Bouw

  • strategiebijeenkomsten;
  • onderzoek naar marktmogelijkheden;
  • herziening strategie.

 7.

Voeding

  • training productmanagers;
  • training researchmedewerkers;
  • inleiding businessmarketing.

 

Samen met branche organisaties:

VNCI:

diverse bijeenkomsten over marketing in de chemie.

FME:

Marketingopleiding ‘Marketing maakt het!’ voor leden van de FME.

NEVAT:

Diverse bijeenkomsten over marketing in de toeleverende industrie, gevolgd door de marketingopleiding ‘Winstgevende klanten vinden en vasthouden’.

LIOF:

Marketingopleiding en begeleidingsconcept.

FHI:

Begeleiden van een zoektocht naar nieuwe ontwikkelingen.

NVKL:

Marketingopleiding 'Markt en Techniek" en innovatie opleiding 'Duurzaam innoveren met koeltechniek'.

ONRI:

'Op weg naar huis seminar' over marketing bij ingenieursbureaus.