Ga direct naar


Advanced B2B Sakes & Accountmanagement

Doel

Tijdens de opleiding Advanced Accountmanagement ontwikkelt u de volgende competenties:

  • Strategische denken en handelen
  • Customer focus
  • New Business Development
  • Beïnvloeden
  • Leadership

U leert een methode om vanuit de goede relatie die u met de klant heeft, de klantrelatie naar een hoger niveau te tillen. U leert ook klantproblemen goed te analyseren en op creatieve wijze te vertalen naar waardeproposities: van verkopen van producten naar de verkoop van oplossingen. Na afloop van de opleiding bent u beter in staat de klantverwachtingen in uw eigen organisatie waar te maken en is uw persoonlijke effectiviteit vergroot.

Doelgroep

Ambitieuze, commerciële mensen met vijf tot tien jaar ervaring in het verkoopvak: salesmanagers, accountmanagers, key account managers, technical accountmanagers, etcetera. Personen in de doelgroep hebben hun commerciële vaardigheidstrainingen (presentatietechnieken, maken van offertes, onderhandelen, opbouwen van vertrouwen en dergelijke) al gevolgd en zoeken een andere manier om zich te onderscheiden. Zij hebben de ambitie om de klantrelatie verder te verbeteren. Cursisten zoeken handvatten om van het verkopen van producten op te schuiven naar de verkoop van systemen en oplossingen.





De opleiding Advanced Accountmanagement gaat over strategisch kijken naar klanten, over de kunst om klantrelaties naar een hoger niveau te tillen.

Deel deze pagina

Vertel het een vriend!