Ga direct naar


Coaching: marketingplannen

Waarom....

Uw ideeën en acties eens goed gestructureerd op papier. Dat is de waarde van een marketingplan. Niet alleen voor uzelf, maar ook voor uw medewerkers.

Hoe….

STEM levert u de structuur. Wij vullen dat format niet voor u in maar begeleiden u of  uw mensen wel bij het zoeken naar informatie en het nemen van beslissingen. We helpen zo knelpunten op te lossen en uw marketingactiviteiten te structureren. Afhankelijk van uw wensen verzamelt uzelf de informatie of laat u ons dat verzorgen.

Voor grotere groepen kan dit in een aantal workshops of bijeenkomsten. Voor kleinere groepen is er een meer persoonlijke begeleiding.

Succes....

Een levendig document en een eye opener voor uw verkoop- en marketingmensen. Kort en bondig. Actielijsten. Soms frustrerend maar vooral stimulerend omdat we gaan voor perfectie, nieuwe wegen, resultaat.

Resultaat....

Uw ideeën op een rijtje, ambitieuze doelstellingen en actie, bovengemiddeld groeien, enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. Neem vrijblijvend contact met ons op via telefoon 085 104 65 36 of email. Op basis van een persoonlijk gesprek werken wij vervolgens een offerte voor u uit.

 

Quote:

Manager van een grote bouw onderneming nadat twee marketingplannen gepresenteerd waren:

“Normaal gesproken ben ik kritisch en het zelden eens met de conclusies. Dit is voor het eerst dat ik de conclusies direct integraal overneem. Mannen, dit gaan we doen!”


Waarom nog meer....

Als je doelstellingen wilt waarmaken zal er een plan aan ten grondslag moeten liggen. Marketingplanning lijkt niet moeilijk. Er zijn genoeg boekjes en via internet kunt u checklijstjes downloaden.

 

Maar het marketingplan dat STEM Industrial Marketing Centre voor ogen staat bevat ezelsoren en koffievlekken. Staat vol doorhalingen en aantekeningen. Het ligt boven op de stapel en niet in de la.


 

 

 

 

 

 

 

Een installatiebedrijf zette de verkopers, engineers en realisatie bij elkaar:

“Voor het eerst samen over klanten gesproken, duidelijke keuzes gemaakt. Tot goede afspraken gekomen over voor welke klanten we wel en voor welke klanten we geen aanbieding maken.”