Ga direct naar


STEM Industrial Marketing Centre

Associates

De directe aanspreekpunten voor uw vragen zijn:

W.H. de Vries MM - Partner

Uw contactpersoon voor open opleidingen en trainingen, coaching, de MarketingExcellenceScan en STEM Industrial Marketing Association. Willem heeft een langjarige ervaring in strategische en operationele marketing, zowel in B-to-B omgevingen, zakelijke dienstverlening als voor organisaties die zich (ook) op de consumentenmarkt begeven. Bekijk hier zijn resumé.

Voor al uw vragen of contact:
Willem de Vries
T (+310)70 369 17 02
M +31 (0)6 204 275 84

LinkedIn: Willem de Vries

Associate Partners

STEM werkt primair met vakspecilisten die op basis van de vraag van (potentiële) opdrachtgevers tijdelijk worden ingezet. informatie over deze tijdelijke medewerkers van STEM worden per project aan de betreffende (potentiële) opdrachtgevers doorgegeven.

   


Drs. Jos Fleischeuer - Associate Partner

Heeft inmiddels meer dan 15 jaar ervaring in het vakgebied Industriële Marketing en op verschillende manieren sinds 2001 verbonden aan STEM Industrial Marketing Centre. Zijn functie als Lecturer (Business) Marketing bij de Rijksuniversiteit Groningen combineert hij met zijn Associate Parnership. Bekijk hier zijn profiel.

Contactgegevens:
E Jos Fleischeuer
T +31 (0)6 51645483

LinkedIn: Jos Fleischeuer

     
   



   

 

     

 

 

Willem de Vries - Managing Partner

Willem leerde het marketingvak in de praktijk en via diverse vakgerichte opleidingen. In december 2006 ronde hij Cum Laude zijn Masters of Marketing af aan TIAS-NIMBAS Business School (Tilburg).

Willem was werkzaam in diverse Marketing & Communicatiefuncties. Onder meer bij Blauw & Blank adviesbureau voor corporate identity en communications en Normad & Blend Communicatieadviesbureau.  Bij beide organisaties verzorgde hij marketing- en communicatieactiviteiten voor uiteenlopende opdrachtgevers in de zakelijke dienstverlening, industrie, techniek, automotive, food, gezondheidszorg en (semi-)overheden.

Ook kent hij de ‘klantzijde’ van het vak en was onder meer betrokken bij Color Vision (photofinishing) voor de merken Presto Print, Kolibri en FotografenGilde. Tevens was hij ruim zes jaar marketing manager bij de Luba Groep (personele dienstverlening). In beide sectoren had hij te maken met zowel B2B als B2C marketingactiviteiten.

Startte in 2006 een eigen marketingadviespraktijk en nam van daaruit in 2008 een belang in STEM Industrial Marketing Centre. In zijn functie als managing partner behartigt hij niet alleen de (marketing)belangen van opdrachtgevers en de eigen organisatie. Hij houdt zich ook nadrukkelijk inhoudelijk bezig met het aanbod van de marketingopleidingen van STEM. Willem is mede-auteur van het boek: Marketing is geen reclame.

 

Jos Fleischeuer - Associate Partner

Jos Fleischeuer heeft uitgebreide academische en praktische kennis van het vakgebied industriële business marketing. Vanuit academische inzichten is hij in staat vraagstukken snel te doorgronden en te vertalen naar praktisch implementeerbare oplossingen. Daarbij is altijd het doel uw onderneming te verbeteren op het gebied van markt/klantgerichtheid en onderscheidend vermogen om zo uiteindelijk meer en betere klanten te verwerven.

Kennis en ervaring van Jos concentreren zich rond de volgende vraagstukken:
- Focus aanbrengen in segmenten en klanten
- Verbeteren van klantrelaties
- Ontwikkelen en implementeren contentstrategie
- Customer value management
- Ontwikkelen waardeproposities
- Integratie van online marketing in strategie
- Nieuwe markten vinden
- Vercommercialiseren van innovaties

Naast het verzorgen van opleiding en advies aan technisch georiënteerde ondernemingen is Jos tevens werkzaam als lecturer Business Marketing aan de Rijksuniversiteit Groningen en de Vrije Universiteit in Amsterdam.