Ga direct naar


Workshopserie B2B Content Marketing

Doel en doelgroepen

Doel van de workshop ‘B2B Content Marketing’ is om B2B marketeers die nog maar weinig bekend zijn met het onderwerp in deze drie sessies de basiskennis bij te brengen. Tevens bieden we je als deelnemer handreikingen waarmee je direct aan de slag kan in de dagelijkse praktijk. De theorie zal worden afgewisseld met cases en praktijkopdrachten.

Terugkomdag
De terugkomdag is meer dan een meeting om de ervaringen te delen. Centraal deze middag staan de voortgang met de Content Marketing kalender en de 'hindernissen' die je in het uitvoeren van dit plan ervaart. De begeleiders van deze workshopserie zullen vanuit eigen ervaring tips een aanbevelingen geven om deze hindernissen te overwinnen of te omzeilen.

Docent Edwin Vlems
Deze serie workshops van STEM wordt verzorgd door B2B blogger en inbound marketing expert Edwin Vlems


Edwin Vlems

Blogger en B2B Content Marketing expert

"Marketing werkt tegenwoordig heel anders: je moet mensen niet onderbreken bij wat ze interessant vinden, maar ZIJN wat ze interessant vinden. Mensen negeren je reclame vakkundig maar zoeken wel bij Google naar jouw product. En dus moet je zorgen dat je daar gevonden wordt, en dat doe je met content marketing".

Edwin Vlems deelt ook zijn kennis en ervaring tijdens onze worksopserie B2B Content Marketing. Tijdens deze workshops worden theoretische kaders en voorbeelden aangereikt. Deelnemers werken ook aan een eigen praktijkopdracht. Kijk hier voor meer informatie.