Ga direct naar


Advanced B2B Sales & Accountmanagement

Data

Module 1: maandag 02 oktober 2017

  • Begrijpen van klantproblemen en verwachtingen, waardecreatie en de eigen ondernemingsstrategie, klantclassificatie en selectie, hoe kijken inkopers naar verkopers?

Module 2: maandag 13 november 2017

  • Het kennen van de klant en processen bij de klant, analyse van de waardeketen, analyse van het businessmodel van de klant, analyseren van complexe aankoopprocessen.

Module 3: maandag 11 december 2017

  • Waarmaken van klantverwachtingen in de eigen organisatie, creatief ontwikkelen van waardeproposities, organiseren van de relatie met de klant. Procedures en technieken, borging van accountmanagement in de organisatie.

Module 4: maandag 15 januari 2018

  • Vergroten van de persoonlijke effectiviteit naar de klant, vergroten van de persoonlijke effectiviteit naar de eigen organisatie.

Terugkom middag maandag 16 april  2018

De tijd tussen de modules heeft u onder meer nodig om een praktijkopdracht uit te werken die u tijdens de eerste module zelf formuleert. De bevindingen van de praktijkopdracht worden door alle deelnemers teruggekoppeld tijdens de eerste dag van de tweede module. Ze vormen ook belangrijke input voor het persoonlijke actieplan voor Accountmanagement in de dagelijkse praktijk van de deelnemers, gebasseerd op de kennis die zij tijdens deze opleiding verwerven.

Neem voor meer informatie contact op met Willem de Vries: T (070) 369 17 02 of stuur een e-mail.

Locatie

Deze opleiding wordt verzorgd bij DuboTechniek in Zaltbommel. Direct aan de A2 en ook per trein goed beriekbaar.


Interesse in deelname?

Interesse om deel te nemen? 

Lees vooraf de voorwaarden voor deelname.

Deel deze pagina

Vertel het een vriend!