Masterclass: Branding in (technische) B2B

Masterclass: Branding in (technische) B2B

Brandingdonderdag 17 mei

Een merk was lange tijd iets dat je bouwde als marketeer, en vervolgens vol trots toonde aan je afnemers. De inhoud van het merk wordt echter steeds meer bepaald in een samenspel van marketeer, afnemer en medewerker. In deze masterclass gaan we in op de vraag wat een merk is, en hoe je er samen met je medewerkers en afnemers vorm aan geeft. Kernbegrippen zijn merkassociaties, merkwaarden, engagement en consument-merk relaties.

Tijdens deze masterclass neemt John Weet, Senior Manager Integrated Marketing bij Emerson, ons mee op de reis die Emerson heeft gemaakt bij het vormgeven van haar brand identity in een  bedrijf met vele business units en locaties over de hele wereld. Aansluitend praat Prof. dr. Peeter Verlegh van de Vrije Universiteit in Amsterdam ons bij over de key insights op het gebied van branding.

Programma
13.30 -14.00 uur   Ontvangst
14.00 -14.30 uur   Managing Brand Identity at Emerson.
                                John Weet, Senior Manager Integrated Marketing, Emerson
14.30 -17.00 uur   Understanding brands: Key insights from academic research
                                Prof.dr. Peeter Verlegh, hoogleraar marketing aan de Vrije
                                Universiteit
17.00 -18.00 uur   Netwerkborrel

Deze masterclass vindt plaats bij Emerson in Ede. De voertaal tijdens de masterclass is Engels.

Interesse in deelname?
Deelname voor leden en mensen in het bezit van een deelname code is gratis.
Voor niet-leden bedragen de kosten € 175,- (excl. btw). Heb je echter nog niet eerder deelgenomen aan een masterclass van STEM Industrial Marketing Association, dan kun je deze keer gratis deelnemen. 

Aanmelden kan via de button.

« Terug

Overzicht voorgaande activiteiten > 2018

januari

maart

mei

juni

juli

augustus

september

oktober

november

december

Our Phone Number: 085-104 65 36
Close