Er is weer een nieuwsbericht uit: Wat is de rol van marketing in technische B2B bij het anders kijken naar klanten?

Er is weer een nieuwsbericht uit: Wat is de rol van marketing in technische B2B bij het anders kijken naar klanten?

donderdag 12 april 2018

Afnemers van technische producten verwachten steeds vaker van hun leverancier meer dan alleen een standaard product. Dat vergt een andere blik op de klant-leverancier relatie en een meer strategische rol van product marketing in technische B2B-bedrijven, zoals Jos Fleischeuer opmerkt in zijn blog: Anders kijken naar klanten. 

Nieuwsbericht zelf ontvangen?
Lees hieronder het hele bericht als je dit niet ontvangen hebt. Wil je voortaan ook als eerste op de hoogte zijn van zaken die spelen rondom de maakindustrie, marketing, sales en innovatie in technische B2B? Meld je dan aan voor ons nieuwsbericht. Je ontvangt het dan in je eigen mailbox.

Lees hier de overige items uit ons nieuwsbericht van 11 april 2018

De rol van Marketing & Sales in technische B2B
Wil je meer weten over de rol van Marketing & Sales in technische B2B? Kom dan kennismaken en ervaren of onze opleiding Industrial Business Marketing & Sales jou helpt hier meer over te leren.

Woensdag 16 mei verzorgen we een proefcollege. Kijk hier voor meer informatie en om je aan te melden.

Nieuw STEM initiatief: B2B Business Development Studiereis
Dit najaar kun je met STEM Industrial Marketing Centre op studiereis. Een halve week kennis opdoen, je laten inspireren en netwerken met het doel: méér business genereren. Hoe mooi is dat? Lees hier meer.

Hoe scoort jouw organisatie in vergelijking met de concurrentie?
Door deelname aan het onderzoek ‘Competing in Changing Markets’ help je niet alleen de onderzoekers aan informatie, maar ook jezelf. Want alle deelnemers ontvangen een gratis benchmark (waarde € 2.000,-). Daaruit haal je nuttige informatie over de concurrentiepositie van jouw bedrijf.

Nog neit deelgenomen? Dat kan nog tot en met vrijdag 20 april. Maar vraag dan wel hier een persoonlijke inlogcode aan naar het onderzoek aan, want dan weet je ook zeker dat:

  • jouw bijdrage meetelt voor het aantal B2B deelnemers en de onderzoekers bij voldoende deelnemers uit de maakindustrie ook relevante info over deze sector kunnen melden;
  • we je kunnen uitnodigen om (gratis) de presentatie van de resultaten en bevindingen bij te wonen tijdens de Super Summer Masterclass op woensdag 27 juni (save the date);
  • je het onderzoek eventueel kunt onderbreken en op een later moment kunt afronden.

Of ga hier direct naar het onderzoek. Je kunt het onderzoek dan echtter niet onderbreken.

Aankomende activiteiten 
Via STEM houden we je op verschillende manieren op de hoogte over Business Development in een technische B2B omgeving:

Met vriendelijke groet,
STEM Industrial Marketing Centre

Willem de Vries & Jos Fleischeuer

« Terug

Nieuwsarchief > 2018

november

oktober

september

augustus

juli

juni

mei

april

maart

februari

januari

Our Phone Number: 085-104 65 36
Close