MarketingTroonrede 2018: ook over paradoxen binnen industrial marketing

MarketingTroonrede 2018: ook over paradoxen binnen industrial marketing

MarketingTroonrede_web_sRGBvrijdag 24 augustus 2018

Het vakgebied en haar beoefenaars worstelen met het verdelen van aandacht tussen korte termijn commerciële doelstellingen en lange termijn strategische plannen. Een paradox op zich, want het voortbestaan van organisaties op lange termijn is wel degelijk afhankelijk van goede korte termijn resultaten. Maar zonder goed na te denken over datgene wat de organisatie op langere termijn levensvatbaarheid geeft, loopt een organisatie risico’s rondom haar continuïteit.

Niet voor niets gaat Prof. dr.  Henry Robben (hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit) dan ook tijdens zijn reflectie op de MarketingTroonrede 2018 in op de paradox tussen exploitatie en exploratie. Het vinden van balans tussen het runnen van een organisatie en het zoeken naar innovatie. Want startups zijn niet per definitie de winnaars en gevestigde ordes niet perse de verliezers van de toekomst.

De MarketingTroonrede 2018 wordt op dinsdag 25 september uitgesproken door de PIM Marketingliteratuurprijs 2017  Rob Beltman.

Locatie: kasteel Nyenrode - Breukelen.

Meer info en aanmelden: www.marketingtroonrede.nl/2018

« Terug

Nieuwsarchief > 2018

december

november

oktober

september

augustus

juli

juni

mei

april

maart

februari

januari

Our Phone Number: 085-104 65 36
Close