Servitization in de maakindustrie en koning klant die als keizer bediend wordt.

Servitization in de maakindustrie en koning klant die als keizer bediend wordt.

180913Klant_is_Koning_blogdinsdag 18 september 2018

Servitization is het proces waarbij dienstverlening een belangrijke rol speelt in het businessmodel van technische B2B bedrijven. Service verandert daarbij van kostenpost via een hogere klantwaardering, naar extra omzet en meer profit. Omdat vanuit een juiste vorm van klantgerichtheid, naar de behoeften van de afnemer wordt gekeken en hierop klantwaardeproposities worden afgestemd.

De kernpunten samengevat van de masterclass Servitization in de maakindustrie op 3 oktober en het blog van Jos Fleischeuer: is jouw klant koning? >


En verder in dit nieuwsbericht

Of bekijk het hele overzicht met activiteiten, opleidingen en masterclasses
rondom marketing, commercie en innovatie dit najaar. Allemaal speciaal afgestemd op mensen die werkzaam zijn in de maakindustrie.

*Voortaan ook als eerst op de hoogte?
Wil je voortaan ook als eerste op de hoogte zijn van zaken die spelen rondom de maakindustrie, marketing, sales en innovatie in technische B2B? Meld je dan hieronder aan voor ons nieuwsbericht. Je ontvangt het dan in je eigen mailbox.

 

« Terug

Nieuwsarchief > 2018

december

november

oktober

september

augustus

juli

juni

mei

april

maart

februari

januari

Our Phone Number: 085-104 65 36
Close