Afrekenen op geleverde prestaties en meer technieken achter B2B marketing.

Afrekenen op geleverde prestaties en meer technieken achter B2B marketing.

181023BeeldArtikelPhilipsNRC-klvrijdag 26 oktober 2018

Philips Healthcare behaalt inmiddels 30% van haar omzet doordat de organisatie afgerekend wordt op door haar geleverde prestaties, zo blijkt uit een artikel in NRC van dinsdag 23 oktober. Een veranderd business model gebaseerd op de analyse van klantbehoeften, wensen van de klant van de klant, (financiële) mogelijkheden en onmogelijkheden en andere analyse technieken, waarover je meer kunt lezen in het blog van Willem de Vries: de techniek achter marketing.


Meer weten?
Wil je meer weten over die verschillende technieken die het marketingvak ter beschikking heeft voor de optimalisatie van de commerciële prestaties van jouw organisatie? Kijk dan eens in het overzicht met aankomende workshops, opleidingen of masterclasses. Zoals die over 'de meerwaarde van servitization voor de maakindustrie' op 20 november a.s.

Of kom eens naar een proefcollege waarin we de rol van marketing binnen een technische B2B organisatie toelichten of je laten zien hoe je kunt leren effectiever en efficiënter te innoveren.

Bekijk hier het hele overzicht met activiteiten, opleidingen en masterclasses
rondom marketing, commercie en innovatie dit najaar. Allemaal speciaal afgestemd op mensen die werkzaam zijn in de maakindustrie.

*Voortaan ook als eerst op de hoogte?
Wil je voortaan als eerste op de hoogte zijn van zaken die spelen rondom de maakindustrie, marketing, sales en innovatie in technische B2B? Meld je dan hieronder aan voor ons nieuwsbericht. Je ontvangt het dan in je eigen mailbox.

 

« Terug

Nieuwsarchief > 2018

december

november

oktober

september

augustus

juli

juni

mei

april

maart

februari

januari

Our Phone Number: 085-104 65 36
Close